zaterdag 14 juni 2014

Van harte...

Een lieve vriendin die jarig is...
Zo eentje die je eerst sporadisch zag bij de tennisles van de kindjes, maar die stilaan uitgegroeid is tot meer dan zomaar de mama van...
Voor haar maken we met plezier een kadootje.
Zelf kreeg ik van Inge bij mijn verjaardag een mooi gehaakt doosje.
Het doosje wordt hier elke dag gebruikt, de haarspeldjes en elastiekjes van de dochters zitten erin en elke morgen halen ze er wel iets uit!

Zelf wou ik ook iets praktisch maken, iets wat echt gebruikt kan worden.
Na wat rondsnuffelen op het o-zo-grote web, kwam ik bij het "kaartenmapje van tante Hilde" terecht.
Ze heeft een erg duidelijke tutorial gemaakt en het uitvoeren ervan ging echt makkelijk.

buitenstof gekocht bij Stoffenhuys Paulette
binnenstof gekocht bij Stoffen Deerlijk (Timeless Treasures)
elastiek: Veritas



Even testen of de kaarten er wel in passen... en ja hoor.
Ik denk dat er nog zullen volgen (alvast eentje voor mezelf!).





Hopelijk is de jarige er blij mee!




2 opmerkingen:

  1. De jarige is er heel blij mee! Eindelijk weer orde in mijn handtas en portefeuille dankzij jou! Heel mooi gemaakt, zal ik koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan en super leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen