zondag 1 maart 2015

Stofjes, stofjes, stofjes,...

Veel te veel stofjes in de kast! Het wordt dringend tijd om er even met de grove borstel door te gaan en enkele lapjes onder dat masjien te leggen!
Zo gezegd, zo gedaan! Mijn eerste 'oud' stuk stof is verwerkt! Het was er nog eentje van meer dan een jaar geleden bij Stoffenhuys Paulette uit Oostende!
Een stofje van Timeless Treasures dat ik toen heel leuk vond en dus maar aanschafte.
Dat deed ik toen ook veel te veel: zomaar stofjes kopen, zonder een project in mijn hoofd!

Er zullen er dus nog volgen: kledingstukken uit 'oude' stofjes!

Hier maakte ik een Marie-Celestine-Louise uit SVDHZ2 voor kleine zus!
Het bovenpand valt mij net iets te klassiek, te effen uit. Maar soit, het jurkje is klaar en het zal gedragen worden!




2 opmerkingen: