zaterdag 7 mei 2016

Lotta #emmaenmona

Een gratis patroontje waarvan ik hier en daar al hele leuke versies zag verschijnen, daar wou ik me ook eens aan wagen.
In mijn kast liggen nogal wat stofjes die ik reeds ruime tijd geleden kocht met totaal geen doel voor ogen. Nu vraag ik me af soms af waarom ik die gekocht heb.
Zo ook met dit stofje waaruit ik een Lotta maakte voor Lily.
Rode en groene strepen in tricot??? Seriously? 
Ik twijfelde even of ik de panden afwisselend met een groene streep en een rode streep aan elkaar zou zetten, maar besloot dan toch om de strepen kleursgewijs overeen te laten komen. Het is me redelijk goed gelukt.

Lily wou het rokje meteen aan om op haar verjaardag (2 mei) naar de klas te gaan! Ideaal in dit mooie lenteweer!

9 jaar al... wat wordt ze groot!




 En bedankt Griet (Emma en Mona) voor het gratis patroontje!

4 opmerkingen:

  1. Mooi!! Die kleuren staan haar ook goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh, ik ben dol op strepen! Mooi en het zwiert.

    Jij bent me voor... het patroon ligt al weken geprint op mijn naaitafel maar ik vond geen gaatje :) in mijn planning!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, ik zie dat zo graag streepjes. Meer van dat alsjeblieft ;-).

    BeantwoordenVerwijderen