vrijdag 14 februari 2014

Happy birthday to me... een maandje geleden!!!


Mijn blogberichtjes komen nog steeds uit het verleden... maar we zijn er bijna!
Precies een maand geleden was ik jarig!! (JAAA, we zijn al in het jaar 2014 beland met m'n blog!)
Zo'n verjaardag waarrond ik niet al te veel te doen wil hebben. Gewoon weer een jaartje ouder (en wijzer?).
Ik had manlief en de kinderen dan ook verteld dat ik zeker geen cadeau wou.
Het uitstapje Parijs, waar ik nog altijd met een glimlach op het gezicht aan terugdenk, was voor mij een ideaal vroeg verjaardagsgeschenk.

Maar daar dacht het ventje toch iets anders over en hij besloot dat het tijd werd om een degelijke naaimachine aan te schaffen! Na 10 maanden gebruik te hebben gemaakt van de naaimachine van schoonmama en te hebben ontdekt dat ik de naaimicrobe toch al wel te pakken heb gekregen, sleepte hij me mee naar de naaimachinewinkel. Hij informeerde wel nog even eerst of ik liever een nieuwe naaimachine of een overlock wenste. Na toch wel wat twijfelen, ging ik voor de naaimachine.

Het werd de "BROTHER IN'NOVIS 15 en ik ben er nu dus al een maandje mee aan het werken en ze bevalt me heel erg!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten