woensdag 14 mei 2014

Ipad mini hoesje

Bij een communie horen natuurlijk cadeautjes.
In de eerste plaats kreeg dochterlief heel wat leuke geschenken van de tantes, nonkels, oma's en opa's.
Haar grote wens om terug te gaan naar Disneyland wordt deze zomer ook werkelijkheid dankzij de vele centjes die ze heeft gekregen.
Maar de mama en de papa wilden natuurlijk ook een cadeautje geven aan die flinke meid. (Iets wat ze helemaal niet verwacht had, aangezien ik reeds meerdere malen gezegd had dat haar 'feest' het geschenk van mama en papa was).

Maar bon, de laatste weken verdween mama's Ipad meerdere malen in die kleine handjes van Lily om leuke spelletjes te spelen en dus werd er beslist om een Ipad aan te schaffen voor dochter(s)lief.

Het werd de mini-versie. En met een restje stof van een testkleedje (dat ik jullie nog moet tonen) maakte ik een hoesje à la Elisanna.
Ik flockte nog haar naam erop en klaar!
Kleine zus mocht dit hoesje, samen met een gekocht hard hoesje als cadeau geven.
Waarschijnlijk hoef ik jullie niet te zeggen hoe blij ze ermee was (in de eerste plaats met de iPad natuurlijk, maar het hoesje viel ook in de smaak).








3 opmerkingen: