dinsdag 4 februari 2014

Cadeautjes voor de juffen

Eerder zag je reeds mijn grote Vinktas (klik hier) en toen vertelde ik dat ik ook 2 kleinere versies maakte.
Deze waren bedoeld voor de twee kleuterjuffen van mijn meisjes.
Ik vond de kleinere versies nog leuker om te maken dan de grote. 
Ik maakte het bestaande patroontje van Vink een stuk kleiner, kocht tassenband bij Veritas (en daar hadden ze enkel maar bruin en beige!), de buitenstof komt van Ikea en de binnenstof kocht ik bij 'Au Plubas' in Ledeberg.
De Vinktas blijft één van mijn favorieten om te maken. Heel simpel, met de uitleg die Vink hier geeft!
Echt iets voor beginners!
Daarna vulde ik de tasjes met een leesboek, 2 kleine flesjes wijn en een doosje pralines. Dit alles met nog een bedankingskaartje erbij en klaar...




1 opmerking: