woensdag 5 februari 2014

Enkele flock-projectjes

Flockfolie vind ik geweldig!! 
Ik herinner mij nog dat manlief en ik op een babybeurs (ergens 7 jaar geleden) een t-shirtje lieten maken met daarop 'LILY' aan de voorkant en '50% mama en 50% papa' aan de achterkant. We betaalden daar enorm veel geld voor en het t-shirtje ligt nu ergens in een doos te verkommeren. Wegdoen kan ik niet!
Ik vond dat echt zooooo mooi om dat te laten maken en wat blijkt nu... je kan dat gewoon zelf!
Bijgevolg heb ik mij voorzien van een heel aantal kleuren (aangekocht bij hotfix, dankzij een tip van mijn lieve collega van gietjescorner. Bezoek ook zeker eens haar blog!)

Ik vind het leuk om als cadeautje een t-shirt te kunnen geven met hun naam/tekening op.


cadeautje voor baby Nora, grote broer Elias en grote zus Nina

Lily moest naar een heus piratenfeest bij piraat Simen

Een body'tje als extraatje bij een geboorte
De mama en papa van Liam waren heel tevreden met zijn
gepersonaliseerde polo-shirt

2 opmerkingen:

  1. fijn :) als je graag flockt dan is mijn give-away mss wel iets voor u :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij deze heb ik mijn voorkeur ook al opgegeven bij je give-away ;-) En nu duim, duim, duim!

      Verwijderen