donderdag 3 april 2014

Blogstilte

Het lijkt wat stil... of neen, het IS wat stil hier bij mij. Maar dat betekent niet dat er geen projectjes worden gerealiseerd!
Ah neen... met een dochter die binnen een goeie maand haar eerste communie doet, wordt er hier niet stilgezeten! Er werd nagedacht, opgezocht op het internet, een patroontje besteld in Engeland, stof gekocht, een testkleedje gemaakt met de hulp van oma! (Die zelf nog mijn eerste communiekleedje maakte).

Er werd een bezoek gebracht aan 'Stoffen van Leuven', er werd opnieuw stof gekocht, er werd een tweede testkleedje gemaakt en dan uiteindelijk................... het echte communiekleedje, met de stof die dochterlief uitzocht!
Natuurlijk kan ik deze 3 kleedjes nog niet tonen aan jullie, maar zo ergens na 11 mei worden die hier tentoon gesteld!

Ook kleine zus mag schitteren op het communiefeest van Lily. En bijgevolg werd ook voor haar een kleedje gemaakt met een heel leuk stofje van 'Mon Depot'.
Ook haar kleedje wordt na 11 mei op m'n blogje gegooid!
Vier stuks in totaal dus die ook in februari/maart werden gemaakt, maar pas in mei op het web worden gegooid!

En voorlopig blijf ik met 100den ideeën in mijn hoofd zitten. Ik heb voor bijna alles al de stof liggen hoor, alleen de tijd ontbreekt me! (En het feit dat de communiekleertjes even belangrijker waren dan andere zaken)
 Maar met 2 weken vakantie in het vooruitzicht hoop ik wat tijd te hebben om toch iets te maken van mijn lijstje:

* vlinderdeken uit SVDHZ voor mijn metekindje dat in juli verwacht wordt
* t-shirtje voor mezelf met een stofje dat ik vorig jaar al op het stoffenspektakel kocht
* 6 kussentjes voor het leeshoekje van de dochters
* babymatras overtrekken voor het leeshoekje voor de dochters
* 2 pyjama's voor de meisjes voor we op weekend vertrekken (2-3-4 mei)
* een kaptrui voor de kleinste dochter


Dus nog werk genoeg voor de komende maanden!

7 opmerkingen:

  1. Mooie plannen voor de komende weken, en ben benieuwd welke kleedjes je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Curieus gelijk da k ben ;-) toch wel benieuwd naar de kleedjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel benieuwd naar al die naaiplannen en wat je al gemaakt hebt! Ik nomineerde je zonet voor de Liebster Award. Ga snel kijken op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik nomineerde jou ook voor de Liebster Blog Award, meer info vind je op mijn blog.
    Groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik nomineerde je voor de Liebster award!! Gelieve mijn blog te bekijken hiervoor! Groetjes, Jess Cee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik nomineerde je voor de Liebster Award, maar ik zie net hierboven dat je al genomineerd bent... Bekijk het als een compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://handmade-mieke.blogspot.be/2014/04/liebster-blog-award.html

      Verwijderen