woensdag 16 april 2014

Liebster Award met heeeeel veel vertraging!

Wauw... 10 dagen geen laptop opengedaan, 10 dagen geen blogjes gevolgd, 10 dagen genoten van vakantie, ... en dan wel 6(!!!) keer genomineerd zijn voor de Liebster Award! Waarvoor een grote dank u wel aan P'titmonstres, MadeByMazella, Nat, Valerie, Jess Cee en  Handmade Mieke!

Blijkbaar moet ik 11 vragen beantwoorden zodat jullie mij beter leren kennen... Aangezien ik door P'titmonstres als eerste genomineerd was, zal ik haar vraagjes beantwoorden:

1. Wat is jouw droomjob?
Mijn job: lesgeven!!! Al 12 jaar met hart en ziel!
2. Waarom ben je beginnen bloggen?
In de eerste plaats om een overzichtje te hebben van wat ik reeds maakte na een jaartje achter de naaimachine
3. Welk patroon is jouw tijdloze favoriet?
Voorlopig nog steeds grote fan van het basisjurkje van SVDHZ
4. Hoeveel uren per week zit je achter de naaimachine?
Hangt af van week tot week... Soms 2u, soms een 6tal u
5. Welke foto heb je als laatste getrokken?
Foto van het harembroekje dat ik gisteren maakte voor kleine zus!
6. Wat wil je wel wel eens proberen, maar durf je eigenlijk niet zo goed?
Geen idee!
7. Waarvan heb je spijt?
Dat ik geen enkele foto heb van mijn oudste dochter met mijn mémé.
8. Ik ben benieuwd naar het mooiste stuk in jouw kledingkast? Toon je een foto?
Oei, oei, ik ben geen zo'n fashionqueen... Maar ik heb wel een favoriet jurkje van 'Who's that girl' in de kast hangen.
9. Wat is je favoriete online winkeltje?
Ik koop niet zo vaak online... soms wel eens een stofje en foto-albums. 
10. Welke blog is voor jou echt the top of the top?
Bij Emma en Mona heb ik al heel veel bruikbare tips gevonden, waarvoor dank!!!
11. Heb je een levensmotto?


En dan is het mijn beurt om nog enkele medeblogsters te nomineren???
Waarschijnlijk zijn er al heel veel genomineerd geweest, maar toch probeer ik nog enkele leuke blogsters te vinden om te nomineren. Bij deze:


Lief Vosje







Hierbij 11 vragen die je mag beantwoorden:
 1. Hoe kom je bij je blognaam?
 2. Waarom begon je met een blogje?
 3. Wat is je favoriete zelfgemaakte creatie? (foto?)
 4. Wie neem je zeker mee naar een onbewoond eiland?
 5. Wat zijn je 3 favoriete hobby's?
 6. Waar ga je liefst op reis?
 7. Wat is je lievelingsdag van de week?
 8. Wat weet nog niemand over je?
 9. Heb je een favoriete spreuk?
10. Welk liedje maakt jou blijgezind?
11. Welk boek moet iedereen zeker gelezen hebben?





2 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor de nominatie. Ik zal er komend weekend eens voor gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je nominatie! Ik heb zojuist mn blog bijgewerkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen